محمد ارتینمحمد ارتین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

little lord

شیطنت های پسرم

1391/5/6 0:57
نویسنده :
203 بازدید
اشتراک گذاری

 

                                                

 

آرتین مامان امروز ٨ماه ٢روزه شدی ودیگه الان کاملا سینه خیز میری وتقریبا چهار دست وپا.یعنی یه خورده که چهار دست پا میری می خوری زمین.خیلی شیطون شدی وکنترلت سخت شده تا یه کم ازت غافل می شیم میبینیم داری یه خراب کاری کی کنی مثلا دیروز وقتی من سفره افطار رو پهن کرده بودم وداشتم بقیه کارها رو می کردم بر خلاف همیشه دیدم صدات در نمی یاد اومدم نگاه کردم دیدم سینه خیز رفتی سر سفره ویه خرمابر داشتی گذاشتی تو دهنت ومن به موقع متوجه شدم .مامان بابا خیلی دوستت دارن. 

                          

                                                         

                                                         

                                     

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به little lord می باشد