محمد ارتینمحمد ارتین، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

little lord

راه افتادن آرتین

1391/9/22 21:13
نویسنده :
461 بازدید
اشتراک گذاری

هانی مامان الان که این مطالب رو مینویسم تو خواب ناز هستی و ساعت 9 شب وشما یک سال 20 روزت .الان چند روزی هست که کم کم راه رفتن رو شروع کردی والبته چند قدم میری ومیخوری زمین و بقیه راه رو چهار دست پا میری .البته هر وقت حواست نیست راه میری وتا متوجه میشی که داری راه میری میخوری زمین.الهی مامان فدات شه بیدار شدی وداری می آیی سراغ مامان. مامان باید زود فرار کنه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

هیراد و عمه لیلاش
22 آذر 91 22:18
سلام به دوست جونی عزیزم بعد یه خواهش کوچولو از شما من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها شرکت کردم ممنون میشم که به ادرس زیر مطلب رفته و به عکس من یعنی هیراد رحم جو امتیاز پنج بدهید قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظر یاری شما هستم http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=5 ضمنا ادرس لینک شده در صفحه وبلاگ هیراد جان موجود است راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
مهین. مامان مهیار
5 تیر 92 14:03
سلام عزیزم .پسر خیلی نازی داری. عزیزم لینکت کردم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به little lord می باشد